Welcome to ateydoonas.blogspot.com


Monday, February 28, 2011

POLIS DIRAJA MALAYSIA(report tentang kehilangan 'kesayangan' saye)..maaf,saye careless terhadap awk..

Pengadu menyatakan:
Pada 28/02/2011 jam lebih kurang 1100,semasa saya berada di KOLEJ POLYTECH MARA TAMAN SHAMELIN,CHERAS KL,saya telah letak beg saya di luar dewan dan telah masuk ke dalam dewan bagi menjalani peperiksaan.Pada 28/02/2011 jam lebih kurang pukul 1200,semasa saya keluar daripada dewan dan mengambil semula beg saya,saya mendapati dompet yang diletakkan di dalam beg telah tiada.Saya percaya dompet saya telah diambil oleh siapa saya tidak paasti.Dalam dompet saya mendapati:
  1. Kad pengenalan
  2. Lesen memandu kelas B2,D
  3. Kad atm(BSN,RHB,CIMB BANK)
Saya kemudiannya datang ke balai buat report mahu rujuk pihak berkaitan serta bimbang pengenalan diri saya disalahgunakan.

sekian,laporan saya.

hari ni,tamatlah riwayat waller purple saye..saye sayang die..erghhh...sedih..

No comments:

Post a Comment