Welcome to ateydoonas.blogspot.com


Tuesday, March 29, 2011

jiwa KOSONG??

Hye2...im back nk tulis blog ag ni..hukhuk..maklumlah pki tenet kawn2..haha..ermmm..why i'm feel so empty?huh..ntah la..nk nangs..x ley,nk gelak dh slalu sgt..nk lari,nk g mane pulak?huhu..ya allah,aku rse idopku semakin sulit..x tau la kenape..ermmm...semakin sunyi..semakin BERLAGAK tok menHAPPY an diri..kenape nk jd jht tu senang berbanding nk jd baek??kadg2..aku terfikir tok lari dri segala masalah..tp,bile ia jaoh..ia semakin dekat..ya allah,aku semakin jauh DARIMU...kadg2,dh usaha nk jd yg baek..tp,btol la orang ckp..BILA KITA NK BUAT KEBAIKAN..SEPANJANG KEBAIKAN YG KITA LAKUKAN ITU..mesti ALLAH duga kita dengan mcm2 DUGAAN...ya ALLAH,kadg2 dri ni x kuat..kenape aku diduga sebegini?aku mengharapakn PERJALANAN yg terbaek dlam idop ni..aku berharap yg aku sempat tok BALAS jase ibu bape aku..aku nk jd orang yg berjaya di dunia dan akhirat..semoge ujian yg sentiasa ALLAH berikan ni..tidaklah menghentikan semangatku untuk teros berjuang sehingga NAFASKU TERHENTI...

No comments:

Post a Comment