Welcome to ateydoonas.blogspot.com

Sunday, August 28, 2011

hikmah ramadhan..alhamdulillah..

assalammualaikum..

salam semua..sehat x?hopefully,sehat okay?dah hari ke 28 kite berpuase..dlam 1/2 jam lagi,kite akan masuk 29 hari berpuase dan insyaallah tu adelah hari puase yang terkahir sebelum hari raye pade 30 aribulan..cepat je kan?mcm x caye..msti semue tgah sibuk wat preparation raye..hehe..bese la tuh..shopping last mnt..adt la..

alhamdulillah..puasa kali ni sgt bermakne tuk i..nak tau sebab ape?sebab i dapt berbuka ngan my family dri ari pertame smpilah terakhir..alhamdulillah juge sbb 1 family ade..ni la yg i arapkan..puase thn ni x mcm thn lepas,x penuh la..tp,yg best nye 3 ari jer kne gnti pose sbb ari ke 27 i x pose dh..hehe..best best..

tuk pose kali ni jugak,alhamdulillah..ALLAH berkehendak untuk memberikan yg terbaik untuk diri ini..i'm change!alhamdulillah sgt2..semoge ape yg x elok dulu,tidk diulangi..dan ALLAH memakbulkan doa ini tuk sentiasa diri ini berubah mnjadi yg terbaik..mungkin berkat doa mak n ayah,akhirnya petunjuk itu sampai ke pintu hati ini..alhamdulillah..walaupun tak la terlalu baek,tapi itu la manusia..sentiasa berubah ke arah kebaikan..

i arap bulan pose thn depan i akn dapt same2 menikmati bulan ramadhan lagi..mungkin kali ni x dpt mlm lailaltul qadar tu..moge thn2 akan dtg dengan izin dari-NYA..insyaallah..

to all bloggers, selamat hari raye aidilfitri..maaf zahir dan batin..
anggaplah ramadhan kali ni adalah ramadhan yang terkahir kerana kita tidak tahu bilakah kita akan hidup dan mati..semoge kite akn mndpat rahmat n petunjuk dari ALLAH..insyaallah..

No comments:

Post a Comment