Welcome to ateydoonas.blogspot.com


Sunday, July 8, 2012

Aku yang Berdosa by Shahir AF8

 AKU YANG BERDOSA

Sejauh mana
Langkah ku di sana
Aku melupakan Mu
Seluas mana
Kau beri padaku
Masih ku angkuh pada-Mu

Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku

Ya Allah
Apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku

Ya Allah
Ku hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu

Hye korang! Salam, lagi berapa hari nak menuju ke bulan RAMADHAN..alhamdulillah, semoga diberi kesempatan tok saya berada di bulan ramadhan thn ini..

Korang penah dengar lagu shahir ni? kalau tak, kena dengar! sangat best! first time dengar lagu ni, menitis air mata..tak tau la nape..tp, lagu ni sangat bermakna! siapa kita di muka bumi Allah ni? sering buat silap.. terlalu alpa dengan duniawi..terlalu ikotkan kata hati & nafsu...itu la MANUSIA..

Lagu ni buat saya semakin mengenal diri saya..muhasabah diri & muhasabah diri.. daripada Allah kita datang, kepada DIA jua kita akan kembali.. sehebat mana pun kita di dunia ini, DIA maha berkuasa...jangan sombong terhadap-NYA...

DIA lah tempat kita mengadu..

Semoga kita semua dapat bermuhasabah diri..

Amin..

No comments:

Post a Comment