Welcome to ateydoonas.blogspot.com

Sunday, June 24, 2012

dalam hati ada ruang biacra

As Salam,

Hye korang! sehat tak? hehe..baru ada masa nak update.. pelik tak title? hehe..ermmm...hari ni mcm tenang ckit sbab  bos x de.. dia sakit... so, x de mood nak keluar jugak.. mintak tolong kak yus belikan lunch.. dok temnung punya temenung, tiba tanpa disedari air mata saya mengalir dgn lajunya..huhu..kenapa? saya pon x pasti... hehe..

Mybe sebab dah nak2 HARI PEREMPUAN ni kan, so dia agak sensitive sikit..wow!

Saya selalu berfikir, macam mana saya akan datang? kerja mana saya? siapa jodoh saya? ada ker jodoh saya? boleh ker saya sentiasa bersama mak & ayah saya? samapi bila mereka akan sntiasa bersama saya? kalau saya tiada suami, mak & ayah saya dah tak ada lagi, siapa yg boleh teman saya? saya duduk mana?semua yg hidup pasti akan mati, sebab itu lah takdir ALLAH, ALLAH jadikan kita di dunia untuk kita mengumpul ganjarannya, tapi di dunia kita sering diuji.. sebab itulah kita sering lupa diri..siapa kita tok melawan takdirnya? saya rasa, saya belum cukup kuat untuk menghadapi semua ini..saya insan biasa yg banyak kekurangan..mak & ayah saya kekuatan saya..ISLAM agama saya..ALLAH tempat saya mencurahkan doa-doa saya..Doa-doa yang sering kali saya ingin sangat dimakbulkan..Sesungguhnya ALLAH menyedarkan saya untuk sentiasa tidak alpa di dunia ini. Semoga taubat saya diterima.

Mencari kekuatan untuk tulis ayat mcm ni, tapi air mata berdrai laju.. Mungkin saya insan yang hina..Saya teringin untuk ke umrah, mencari keredhaan yang Allah s.w.t. Semoga niat ini akan menjadi kenyataan..
Amin Ya rabbal alamin.

No comments:

Post a Comment